Zatiaľ čo niektoré novinky v ponuke prežili až do roku 2018, mnohé z nich mali krátku životnosť. Spoločnosť McDonald\’s prerušilo dodávky z mnohých dôvodov, či už kvôli zlým predajom, aby vytvorila priestor pre novú položku alebo preto, že je to produkt limitovanej edície.
Niektoré experimentálne položky v menu skutočne skončia s miliónovými nákladmi, ako Arch Deluxe, ,,gurmánsky“ hamburger, ktorý sa snažil osloviť skôr dospelý dav, ale neúspešne zlyhal. Spoločnosť McDonald\’s vynaložila 150 až 200 miliónov dolárov na reklamu, ktorá bola v tom čase najdrahšou reklamnou kampaňou v histórii rýchleho občerstvenia.
Ostatné produkty sú určené len na obmedzený čas, napríklad McDonald\’s Superhero Burger, ktorý v deväťdesiatych rokoch propagoval nový film Batman. Niekedy zasa chuť produktov nie je medzi zákazníkmi hitom, ako McGratin Croquette, ktorý bol vyrobený z hlboko vyprážaných makarónov, kreviet a zemiakov.
Tu sú niektoré ďalšie produkty spoločnosti McDonald‘s, ktoré skončili neúspešne:
Mozarella tyčinky
McDonald\’s spustil mozzarella tyčinky koncom roka 2015, ale zákazníci boli zúriví, keď zistili, že väčšina ich mozzarella tyčiniek v skutočnosti neobsahovali v sebe syr. Z dôvodu veľkej nespokojnosti boli v krátkom čase stiahnuté z predaja.
Hula Burger
Hula Burger, predstavený v šesťdesiatych rokoch minulého storočia, mal byť určený pre katolíckych zákazníkov, ktorí počas pôstu nemohli jesť v piatok mäso. Išlo teda o bezmäsitý variant, no nakoniec Hula Burger zlyhal.
McAfrika
McAfrika burger bol v roku 2002 katastrofa pre spoločnosť McDonald\’s, pretože bol spustený v Nórsku, jednej z najbohatších krajín sveta, zatiaľ čo milióny ľudí v Južnej Afrike umierajú. Sendvič bol okamžite stiahnutý z menu.
McDLT
McDLT, skratka pre McDonald\’s Lettuce Tomato, oddelil hlávkový šalát a paradajky od hamburgeru a umiestnil ich do samostatných mištičiek pre ,,maximálnu sviežosť“. V roku 1991 bol vyňatý z ponuky po tom, ako dostal negatívnu reakciu od environmentálnych aktivistov.
Mighty Wings
McDonald\’s Mighty Wings zlyhali z niekoľkých dôvodov, a to najmä preto, že pre zákazníkov boli príliš drahé a príliš pikantné. Zo všetkých spomínaných produktov sa však udržali v ponuke najdlhšie, a to od roku 1990 do roku 2003.